4×12 – Im Angesicht des Todes | A View To A Kill

• Dieses Thema ist leer.
Ansicht von 2 Beiträgen – 1 bis 2 (von insgesamt 2)
  • Autor
    Anonym
    Gast

When Rebekah (Claire Holt) turns down Klaus’ (Joseph Morgan) plea to stop Kol (Nathaniel Buzolic) and protect Jeremy (Steven R. McQueen), Klaus turns to Stefan (Paul Wesley) for help. After an angry confrontation with her father, Mayor Hopkins (guest star Rick Worthy), over his unconventional approach to ending the violence in Mystic Falls, Bonnie (Kat Graham) has a frightening run-in with Kol, followed by an unexpected visitor. Klaus complicates the already tense feelings between Stefan and Damon (Ian Somerhalder) by revealing a bit of Stefan’s personal life, then surprises Damon by asking for personal advice. Elena (Nina Dobrev) tells Stefan about her dangerous plan for Jeremy, leaving Stefan in a difficult spot. When the high school’s 1980s Decade Dance is cancelled by Mayor Hopkins, Stefan finds a charming way to make it up to a disappointed Rebekah.

spoilertv.com

Starlight
    Mitglied

Wow, ich hatte ja nie sooo sehr viel Mitgefühl für Klaus, aber hier tat er mir doch leid. Er sah seinen Bruder sterben (den ich noch viel weniger mochte, und trotzdem auch tatsächlich mit ihm fühlte).
    Irgendwie lustig fand ich die Szene, als Jeremys Mal wuchs und er sich dabei so überdramatisch das Hemd zerreißen musste, haha. :D
    Auch Stefan und Rebekah hatten was. Sie hat mein Mitgefühl. (anscheinend neuerdings alle Originals…) Sie möchte einfach nur ein High-School-Mädchen sein, kein beinahe unbesiegbarer, uralter Vampir.

Ansicht von 2 Beiträgen – 1 bis 2 (von insgesamt 2)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.