Tja, wer hätte gedacht, dass Schlafmütze jemals einen Foto-Thread eröffnet… – ich jedenfalls nicht #pfeifen# , aber diese Bilder haben wirklich einen eigenen Thread verdient .
Quote:
A ‚Charmed‘ Reunion
Good friends (and former Charmed co-stars) Shannen Doherty and mom-to-be Holly Marie Combs, were spotted walking around Malibu yesterday afternoon with Holly’s 2-year-old son Finley Donoho. Shannen looks like Cousin Itt, yes?
Shannen Doherty recently joined The Oxygen Network for reality series Breaking Up with Shannen Doherty, where Shannen helps you break up with bad boyfriends/girlfriends, “frenemies,” or tyrannical bosses. The series premiered this past Tuesday and I can’t imagine ratings were of breakthrough proportions… Shannen, 35, and Holly, 32, both don’t have any other TV or film projects on the horizon.
Quelle: justjared.com und charming.net.com
Credit: nitouch @ c-net.de
weitere Bilder vom Ausflug gibts hier:
http://gallery.hollymariecombs.sk/thumbnails.php?album=561
und mein persönliches Lieblingsbild #pfeifen# :
Schön zusehen, dass Shannen und Holly immer noch so gute Freundinnen sind #mh# .
Holly’s 2. Kind dürfte nicht mehr lange auf sich warten lassen und Finley sieht auch recht knuffig aus.
Freud mich einfach, mal wieder gemeinsame Bilder von den beiden zu sehen – toll <) .